Com contactar amb el CAP

Des del CAP Corbera es realitza el seguiment del casos sospitosos de COVID-19.  Aquesta tasca inclou fer les proves PCR i aplicar un protocol de protecció segons el resultat de la mateixa.  Si el resultat és positiu, cal fer un seguiment dels contactes de la persona diagnosticada i fer-los també la prova per identificar possibles contagis.  

Aquesta sobrecàrrega de feina s’ha sumat a l’atenció primària ordinària que havia quedat en suspens durant tot el confinament.  Com ja vam informar en una notícia anterior, les vacances de part del personal i la baixa imprevista d’alguns sanitaris, va obligar a reduir l’horari d’atenció. 

Per aquest motiu des del CAP Corbera ens informen  que els usuaris també poden canalitzar les seves peticions a traves de:

LA MEVA SALUT  

ICCS

Tel. 93 650 53 01

      93 650 16 18

admcorbe.bln.cp.ics(ELIMINAR)@gencat.cat

Tots els tràmits i consultes que es puguin fer de forma telemàtica ajudaran a evitar el col·lapse dels telèfons del CAP.

El personal sanitari agraeix l’esforç de la ciutadania amb l’ús de les eines telemàtiques actuals, especialment LA MEVA SALUT

Es manté l’horari reduit durant els propers dies