La Volta Ciclista a Catalunya passa per Corbera
Dissabte 25 de març, la Volta Ciclista a Catalunya passarà per Corbera de Llobregat i afectarà al trànsit per diferents vies que romandran tallades des de les 14 fins a les 17.00 h.
La cursa entrarà al municipi des de la carretera de Gelida (BV-2425), baixarà per la carretera fins arribar a la zona alta i es desviarà per la variant. Passaran pel carrer del Trull i Font Vella fins a sortir a la carretera de Barcelona i continuaran en direcció a Sant Andreu de la Barca.
Les vies afectades per aquest tall total de trànsit són:
- Carrer Salvador Espriu
- Carrer Trull
- Carrer Font Vella
- Carretera de Barcelona
- Rotonda de Can Xorra
- Carretera de Sant Andreu de la Barca
Des de les 14 fins a les 17.00 h només es podrà accedir al municipi a través de la carretera de La Palma a la zona baixa de Corbera.
Cal tenir en compte:
- Considereu itineraris alternatius que no utilitzin la xarxa principal per on circularà la cursa.
- Programeu amb antelació l'arribada o sortida de Corbera aquell dissabte, eviteu aquesta franja horària de 14 a 17 hores.
- El transport públic urbà limitarà la circulació dels seus autocars per la zona baixa, informeu-vos de les parades afectades.