Campanya de sensibilització per al comerç local
El comerç de Corbera, ara més que mai, necessita el nostre recolzament, un sector que encara arrossega els efectes de la crisi sanitària. Per aquet motiu des de l'àrea de comerç de l'Ajuntament, engeguem una campanya de sensibilització en xarxes socials, amb l'objectiu de fomentar el consum local.
La campanya estarà estructurada en 4 blocs, que correspondran a 4 períodes de l'any: primavera, estiu, tardor i hivern. La primera arrenca aquest mes de juny amb l'eslògan "A Corbera, l'estiu es viu!"
L'Ajuntament vol destacar les qualitats del comerç local, de proximitat, de confiança, amb professionalitat i que genera dinamisme al municipi, tot això ajudarà a fer de Corbera un poble viu.
Amb aquest gest es pretén donar publicitat a les diferents campanyes comercials, fer d'altaveu i animar a la ciutadania a comprar i quedar-se al poble.
Seguim treballant per desenvolupar la marca "Cèntric" que ens identifica com a comerç, una imatge fresca i jove que va néixer ara fa 4 anys, fruït del concurs de logotips que va posar en marxa l'Ajuntament, on el projecte de la dissenyadora gràfica de Corbera, Judit Bosch, @bosk_design, va resultar guanyador per votació popular entre els comerços del municipi.
Aquesta campanya compta amb el suport econòmic de la Diputació de Barcelona.