Sol·licitud de cita prèvia presencial

Per realitzar un tràmit de forma presencial a l'ajuntamet, podeu demanar cita prèvia per via telefònica al telèfon 93 650 02 11 o mitjançant aquest sistema de reserves. Alguns dels tràmits que podeu realitzar son: el registre de sol·licituds adreçades a l'ajuntament i altres organismes, la presentació de documents, les altes i canvis de domicili al padró d'habitants i l'obtenció del certificat digital.

Procediment

  1. Escolliu el dia i la hora de la cita
  2. Ompliu en el formulari totes les dades sol·licitades i indiqueu de forma clara el tràmit que voleu realitzar.

Important:

  • Si heu de fer més d'un tràmit cal que demaneu una cita per a cada tràmit.
  • No es necessita cita prèvia per recollir el volant d'empadronament.
  • Els tràmits relatius a tributs i multes s'han de fer a l'ORGT (Organisme de Gestió Tributària). Podeu demanar cita prèvia al telèfon: 93 472 91 85.
  • Les cites estan destinades únicament a persones que no estan obligades a fer les tramitacions per via telemàtica. Persones obligades, consulteu el següent enllaç.

Si per qualsevol motiu no podeu fer ús de la vostra cita, anul·leu-la per tal que altres persones puguin aprofitar-la. Ho podeu fer responent a l'e-mail de confirmació de la cita o trucant al telèfon 93 650 02 11 Si arribada l'hora de la vostra cita no heu comparegut, es mantindran cinc minuts de cortesia passats els quals la cita quedarà anul·lada.

Hores disponibles