Sol·licitud de cita prèvia presencial
Per realitzar un tràmit de forma presencial a l'ajuntamet, podeu demanar cita prèvia per via telefònica al telèfon 93 650 02 11 o mitjançant aquest sistema de reserves. Alguns dels tràmits que podeu realitzar son: el registre de sol·licituds adreçades a l'ajuntament i altres organismes, la presentació de documents, les altes i canvis de domicili al padró d'habitants i l'obtenció del certificat digital.
Procediment
- Escolliu el dia i la hora de la cita
- Ompliu en el formulari totes les dades sol·licitades i indiqueu de forma clara el tràmit que voleu realitzar.
Important:
- Si heu de fer més d'un tràmit cal que demaneu una cita per a cada tràmit.
- No es necessita cita prèvia per recollir el volant d'empadronament.
- Els tràmits relatius a tributs i multes s'han de fer a l'ORGT (Organisme de Gestió Tributària). Podeu demanar cita prèvia al telèfon: 93 472 91 85.
- Les cites estan destinades únicament a persones que no estan obligades a fer les tramitacions per via telemàtica. Persones obligades, consulteu el següent enllaç.
Si per qualsevol motiu no podeu fer ús de la vostra cita, anul·leu-la per tal que altres persones puguin aprofitar-la. Ho podeu fer responent a l'e-mail de confirmació de la cita o trucant al telèfon 93 650 02 11 Si arribada l'hora de la vostra cita no heu comparegut, es mantindran cinc minuts de cortesia passats els quals la cita quedarà anul·lada.
- 1 Escollir dia
- 2 Escollir hora
- 3 Omplir formulari
Hores disponibles
A les 13.30h - No disponible
No disponibleA les 13h - No disponible
No disponibleA les 12.30h - No disponible
No disponibleA les 12h - No disponible
No disponibleA les 11.30h - Queda 1 plaça
EscollirA les 11h - Queda 1 plaça
EscollirA les 10.30h - Queda 1 plaça
EscollirA les 10h - Queda 1 plaça
EscollirA les 9.30h - Queda 1 plaça
EscollirA les 9h - Queda 1 plaça
EscollirA les 8.30h - Queda 1 plaça
Escollir