Més d’un centenar de persones es formen en l’ús de desfibril·ladors
Entre els mesos de maig i novembre de 2025, l’Ajuntament de Corbera de Llobregat ha organitzat un total de 11 cursos de formació en l’ús de desfibril·ladors (DEA). Aquestes sessions s’han adreçat tant a la ciutadania com al personal municipal, la Policia Local i professionals dels centres educatius del municipi.
En total, 137 persones han participat en aquesta formació essencial per a la resposta davant situacions d’emergència. D’aquestes, 38 provenen d’urbanitzacions, on al llarg d’aquest any s’han instal·lat nous desfibril·ladors públics, avançant cap a un municipi més cardioprotegit.
El contingut dels cursos ha estat centrat en:
- Aplicar correctament els protocols de Suport Vital Bàsic (SVB).
- Actuar davant una aturada cardiorespiratòria.
- Aprendre a utilitzar amb seguretat i eficàcia un DEA.
Aquesta iniciativa reforça el compromís municipal amb la seguretat i la salut de la població, dotant el veïnat de coneixements i eines per actuar en situacions decisives que poden salvar vides.