Ple Municipal
Dimarts 12 de maig 2026
De conformitat amb el que disposa l'article 46.2.b) de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local, amb concordança amb l'article 98.b) del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya, us convoco a la sessió ordinària del Ple ordinari de l'Ajuntament que es farà el proper dia 12 de maig de 2026, a les 19 hores a la Casa Consistorial, amb l’ordre del dia següent:
I PART RESOLUTIVA
PLE
1. Aprovació de l’acta de Ple ordinari de 10/3/2026.
2. Aprovació provisional de la modificació del Pla general d’ordenació a l’àmbit de la UA la Servera.
3. Aprovació de la massa salarial 2025-2026.
4. Segona aprovació inicial del Document Únic de Protecció Municipal (DUPROCIM).
5. Resolució d’al·legacions i aprovació definitiva de les Bases reguladores del Pla d’ajuts per finançar actuacions de millora de l'espai públic i els serveis públics als barris i urbanitzacions.
II PART DE CONTROL
6. Moció en suport a les mobilitzacions per l’educació pública del grup municipal CUP Corbera.
7. Donar compte de l’aprovació de la liquidació del pressupost de l’ajuntament corresponent a l’exercici 2025
8. Precs i preguntes
El Ple es podrà seguir en directe a la Sala de Plens de l’Ajuntament, per Ràdio Corbera (107 FM) i www.radiocorbera.cat i pel Canal de Youtube de l’Ajuntament de Corbera de Llobregat.