Corbera torna a demostrar la seva solidaritat en la jornada de donació de sang

Dilluns, 23 de febrer de 2026

El passat dissabte 21 de febrer, la Societat Sant Telm va acollir una nova jornada de donació de sang a Corbera de Llobregat, amb una molt bona resposta per part de la ciutadania.

Un total de 73 persones es van apropar a la campanya. Finalment, 67 persones van poder donar sang, 4 van fer donació de plasma i 1 persona va formalitzar la donació de moll d’os. Cal destacar també que dues persones van donar sang per primera vegada, un gest especialment rellevant per garantir el relleu i la continuïtat d’aquest acte solidari.

Gràcies a totes aquestes donacions, 213 pacients se’n podran beneficiar, una dada que posa de manifest l’impacte directe i vital que té cada donació.

Donar sang és un acte senzill, segur i imprescindible per al funcionament del sistema sanitari. La sang no es pot fabricar i és necessària cada dia per a intervencions quirúrgiques, tractaments oncològics, trasplantaments o emergències mèdiques.

Cada donació compta i pot salvar vides.

Darrera actualització: 23.02.2026 | 08:22