El Viatge del Client, una formació pràctica per posar el client o la clienta al centre del teu negoci.

Dimecres, 15 d’octubre de 2025

A la darrera formació de suport al teixit empresarial, es va treballar una eina clau per a qualsevol negoci: el Customer Journey Map, o mapa del viatge del client.

En un mercat on cada interacció compta —des del primer contacte fins a la recomanació—, saber què pensa, sent i necessita qui et compra ja no és un luxe: és essencial.

Paula Bolzani, especialista en consultoria empresarial, va guiar les persones participants en la construcció d’aquest mapa, combinant-lo amb altres eines com el Buyer Persona i el Mapa d’Empatia. Així, van poder identificar clarament a qui volen arribar, per on els troben, i quins són els “moments de la veritat” que decideixen si tornen… o se’n van.

L’Ajuntament de Corbera segueix posant a l’abast del teixit local recursos reals per impulsar negocis i projectes emprenedors. I la propera proposta ja és aquí: una nova sessió per posar-te al dia de les novetats per a persones autònomes el 2025 —ajuts, obligacions, canvis fiscals i oportunitats que no et pots perdre.

Novetats per a autònoms/es

 

Darrera actualització: 15.10.2025 | 12:02