Networking Corbera: Història, sostenibilitat i connexions reals a Can Fisa
El passat 8 de maig, el networking va fer les maletes cap a l'Hotel Can Fisa per viure una trobada especial. Els germans Marc i Eduard Fisa, quarta generació d'una història que va néixer el 1945, van obrir les portes de casa seva per recordar-nos que l'emprenedoria es construeix amb resiliència, valors familiars i capacitat de reinventar-se.
El que va començar com un servei de transport amb un camió per portar queviures al poble es va haver de transformar durant la guerra, quan van requisar el vehicle familiar. Llavors, els avis van tenir la visió de convertir la seva llar en un espai d'àpats i residència per viatgers. Aquesta capacitat d'adaptació va ser la llavor del que avui és un hotel de referència amb múltiples línies de negoci: gastronomia, allotjament, actes i celebracions.
La sostenibilitat a Can Fisa va més enllà del certificat Biosphere que els acredita per tercer any consecutiu: és una manera d’estar al món. Una mostra és la simbiosi que han teixit amb les oronetes del garatge, adaptant els horaris d’obertura i tancament de l’hotel als seus cicles naturals, així el ritme del negoci s’ajusta perquè cap au es quedi fora i el saber acollir s'integra fins aquest punt a la seva filosofia que transforma l’atenció al client en motor d’empresa.
La jornada va combinar visita guiada, àpat amb producte local i espais de xarxa en un entorn privilegiat. Una experiència que ens recorda que èxit empresarial i compromís ambiental poden anar de la mà, i que de vegades cal allunyar-se del soroll per connectar amb allò que realment importa.
HOTEL CAN FISA https://canfisa.com/
Algunes de les empreses i persones que van fer possible aquesta connexió:
LAURA CYNTHIA COPYWRITTER https://lauracynthiacopy.com
MIS DOS LLAVES https://www.misdosllaves.com/
NATIONALE NEDERLANDEN https://www.nnespana.es/
JOSEVA MARAVER Assistent Virtual https://josefamaraver.com
NÚRIA PRATS Consciència vital i emocional https://www.instagram.com/emdic_nuria
FLUICIDAD Benestar en les organitzacions https://www.fluicidad.com
SILVIA RODAS Graphic Designer https://silviarodas.com/
WE JOIN LIFE https://www.wejoinlife.com/
MAPA DE FELICIDAD Consultores https://mapadefelicidad.com
CARLOS TERCERO Consultor
ADN PYMES Familiares
CARANA RETIROS https://www.instagram.com/caranaretiros/
P.H.R.O TRAINING https://phrotraining.com/
NEW SIGHT https://new-sight.org/
NMD COLIVING https://www.nomadbcn.com/
EL FORN DE LES ARTS https://www.fornarts.com/
LOURDES ARGENTE https://poleteru.wixsite.com/lourdesargente-1
ANA CARBONELL https://annacarbonellcoach.com/
COMPLEMENTOS FORMACIÓN https://complementosformacion.com/
520 SERVEIS GRAFICS https://www.520serveisgrafics.com
HOLA LAB https://hola-lab.com/
TEMPOIZE https://tempoize.com/
SOC TAXISTA https://soctaxista.cat/
Vols sumar-te al Networking de Corbera? Trobaràs tota la informació i el calendari previst aquí https://www.corberadellobregat.cat/tho-fem-facil/si-vols-muntar-o-tens-un-negoci/tens-un-negoci/networking