Taller d'estimulació cognitiva
Durant el mes de juliol es durà a terme el taller "Estimulem els cinc sentits", una activitat pensada per treballar, de manera lúdica i participativa, el gust, el tacte, la vista, l'oïda i l'olfacte.
Les sessions tindran lloc els dies 2, 7, 9, 14 i 16 de juliol. Al llarg de cada jornada, les persones participants hauran de superar petites proves en equip, fomentant la cooperació, la comunicació i l'estimulació cognitiva. Quan sigui necessari, comptaran amb el suport dels professionals que dinamitzaran l'activitat.
La proposta preveu reunir persones de diferents residències i persones usuàries del Taller de Memòria del Casal amb l’objectiu de crear un espai de trobada i d’intercanvi entre diferents col·lectius del municipi, afavorint les relacions socials i promovent un envelliment actiu i participatiu.
Des de l'Ajuntament es continua apostant per activitats que contribueixin al benestar, l'estimulació cognitiva i la participació comunitària de la gent gran.