Xavier Bosch visita el Club de Lectura
El passat dilluns 10 de novembre, el Club de Lectura de la Biblioteca Can Baró va rebre la visita de l’escriptor i periodista Xavier Bosch, en una sessió molt especial conduïda per Joan de Boer.
Durant la trobada, els participants van poder comentar l’obra “Se sabrà tot” i compartir impressions amb el seu autor, que va oferir una visió molt propera del seu procés creatiu. Bosch va parlar sobre com neixen les seves novel·les, la construcció dels personatges i les seves experiències dins del món periodístic, responent amb proximitat i detall a les preguntes del públic.
La sessió va esdevenir una oportunitat única per conèixer de primera mà un dels autors més destacats de la literatura catalana contemporània i per aprofundir en els vincles entre literatura i actualitat.